6 de març 2014

Batman i Robin

La setmana passada va ser el cumple del Tio Molón i ho vam celebrar anant d'escalada i fent una calçotada :) Quan arriba aquesta data mai sé que regalar-li, portava dies pensant fins que al final ho vaig tenir clar, és fan de Batman i poques vegades li faig algo que em demana, així que era el moment de sorprendre'l amb alguna cosa que ni ell havia pensat.
Uns dies abans vaig començar a fer proves i al final el resultat són un Batman i un Robin molt monos. Els vaig fer amb el fil Alabama de Katia i fan uns 14cm. Un cop més vaig recòrrer a la caixa de picnic de Selfpackaging per presentar-los i li vaig enganxar un "Pow", mític de la serie dels 60. 
La veritat és que les fotos no fan justicia, en viu són més macos...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada