6 d’ag. 2013

Els regals del Sergi!

Fa un parell de setmanes li vaig portar un regalet a un amic que acaba de tenir un bebé ^^, i com no podia ser d'una altra manera li he preparat un parell de cosetes.
manta ganxet + amigurumi conill cooki
Tenia claríssim que li faria un orejón des del dia que ens ho va dir. El vaig fer amb fil Alabama de Katia, és barreja de cotó i acrílic i el poden posar a la rentadora.
conill amigurumi cooki
Però ho trobava poca cosa així que pensant pensant em vaig enrecordar que la meva germana li va fer una manteta de ganxet a l'Àlex i sempre em deia que era molt ràpida de fer, així que em vaig animar a fer-la.
La  vaig fer amb  el mateix tipus de fil que l'orejon. Segurament ara la faran servir poc per no dir gens, fa massa calor, però cap allà el setembre o l'octubre quan comencin a baixar una mica les temperatures segur que els hi va bé. I de mides crec que també està banstant bé, fa uns 80cm x 75cm més o menys.
manta ganxet zigzag cooki
 En un dies penjo el patró de la manta, ja veure que és super fàcil i ràpida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada